Sharing Is Loving


Sharing is Loving
Ini merupakan salah satu slot yang di buat dan telah dilaksanakan oleh beberapa akhowat yang di beri nama ‘sharing is Loving’.pada malam Rabu tiba giliran saya untuk berkongsi bersama mahasiswi muslimah IPG Rajang.Alhamdulilah, saya percaya setiap yang apa berlaku, ALLAH telah susun dan aturnya dengan indah sekali.pada permulaannya, sejujurnya saya berasa gementar kerana ini merupakan pertama kali berkongsi ilmu dengan para hadirin. Dan saya percaya ilmu jika kita sampaikan melalui hati, ia juga akan terkesan di hati.
Saya telah berkongsi penghijrahan seorang artis yang telah menjadi inspirasi dalam hidup saya kerana penghijrahan nya dan kata-kata nya telah banyak mengubah saya dalam menjalani setiap kehidupan. Beliau telah menceritakan penghijrahan beliau melalui INI KISAHKU!





Antara kata-kata yang telah menyentuh hati saya ialah
Kita apa yang kita baca, dan kita apa yang kita makan..
Jika kita nak  berubah menjadi baik, Allah akan menghantar orang-orang baik untuk kita.
Kena cari kawan yang soleh sekiranya kita nak jadi baik.
Proud to see her changes!
She inspire me alots!
impian saya..semoga saya dapat bertemu dengannya dan nak peluk kak wardina.dan i want to say THANK YOU! 4 being great Muslim and kept on going to spread goodness ..never give up!

Comments

Popular posts from this blog

Apa itu Daie?

Ramadhan jangan pergi.

fikrah atau ilmu