semester 4

pejam celik pejam celik
sudah semester ke empat.
Ya ALLAH cepat sungguh masa ini berlalu.
bermakna saya mempunyai baki 2 tahun untuk berada di bumi tarbiah ini di Sarawak.

saya tertanya-tanya dalam hati
apa yang saya sudah sumbangkan untuk agama tercinta saya?
iaitu ISLAM?

sikit sangat
kalau nak di bandingkan dengan orang yang sudah lama menyusuri jalan ini.

jom kita baca ayat ini


saya kena banyak muhasabah kembali tahun ini
check balik hubungan dengan ALLAH macam mane?
apa perubahan yang patut saya lakukan?
Alhamdulilah saya bersyukur sangat kerana ALLAH masih mengurniakan saya iman dan islam
dan tidak cukup untuk saya mengislah kan diri
i have to do something wif ummah.
Alhamdulilah, ada ukhti2 yang sentiasa bersama saya, menasihati saya ke arah kebaikan
hanya ALLAH yang membalas jasa antum.

kepada mak dan ayah yang sentiasa mendoakan saya.
ceh macam ucapan pm berucap pulak.

saya kena bersyukur banyak2 ngn apa yang ALLAH bagi kat saya.
dan sebagai hambaNYA saya perlu bersangka baik dengan ALLAH.

untuk semester hadapan.
semoga lebih baik dari sebelum-sebelum ni
doakan saya
semoga saya istiqamah di tali ALLAH..


Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan jangan pergi.

Apa itu Daie?

fikrah atau ilmu