Hati basah

Assalamualaikum.
salam ukhwah buat sahabat2 yang saya sayangi.
buat adik2 yang sayang
buat kakak2 yang sayang

Alhamdulilah.hari ini hati saya terbasah kembali dengan ayat2 Al-Quran

Surah Ibrahim Ayat ;24-32.
setelah 2 minggu berlalu,baru hati kami jadi basah kembali dengan surat2 cintaNYA,ayat2 naqibah yang pedas smpai hati terasa sangat2.sungguh setiap kata itu teguran-teguran dari ALLAH supaya kita menjadi hambaNYA dan sepatutnya patuh dengan setiap suruhanNYA

Tatkala ziarah adik-adik kesayangan.Air mata saya mengalir...
Tatkala mendapat mesej-mesej adik2 saya.Air mata saya mengalir.
Sungguh tarbiah Allah itu sangat best dan mampu menundukkan ego dan sombongnya kita kepada apa yang ALLAH telah aturkan buat hambaNYA.

kalau dulu , air mata susah untuk mengalir.tetapi selepas di tarbiah mudah dan cepat untuk mengalir.
Ummah memerlukan kamu.

Lagu teman sejati di mainkan...
Ya ALLAH, saya pasti merindui mereka apabila saya habis belajar...

 bertemu dan berpisah kerana ALLAH..

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan jangan pergi.

Apa itu Daie?

fikrah atau ilmu