ini sungguh Kool


INI SUNGGUH KOOL (ISK)


Alhamdulilah.Ini Sejarah KITA. Berlangsung di Sarikei.dan berjaya
Setiap dari KITA mempunyai peranan.
Muhasabah ISK.
Pertama kali menjadi urusetia program ,banyak kekurangan dan kelemahan yang saya sendiri sedar dan perlu di perbaiki.
Ya ALLAH,semoga Allah menjaga tali ukhwah kami. Jangan di cemari dengan bisikan-bisikan syaitan yang sentiasa menggoda iman dan hati kami.
Bertambah-tambah tanggungjawab selepas ISK.
Bila dengan talk kak pija
‘ Allah yang menciptakan kita, so DIA tahu apa keperluan hambaNYA’
ALLAH sedang menguji mu amalina..
Pernah saya rasa bnyak nya saya kena buat.
Kerja-kerja saya sebagai pelajar
Mampu ke saya?
Al Baqarah:286.
Allah dah bagitau dah dalam Al-Quran.
Semoga saya kuat di jalan ini.
Amin.

Comments

Popular posts from this blog

Apa itu Daie?

Ramadhan jangan pergi.

fikrah atau ilmu