Pursue my study

Sejak saya habis belajar dan mula bekerja.
saya sudah niatkan ingin sambung belajar.
saya tahu ini bukan mudah untuk orang yang bekerja menyambil belajar.
its really though decision.

dan tiba-tiba Allah seakan memakbulkan doa saya apabila peluang yang ditunggu-tunggu telah tiba.
tetapi sangat menguji kehendak dan keinginan saya.
Allah benar-benar menguji pada ketika saya ingin membuat keputusan dalam hidup.
tidak kira apa sahaja keputusan yang bakal merubah hidup seseorang itu pasti mencabar buatnya.

Im going to be ask by Allah if i do not perform well what i should be.
Setiap manusia ada matlamat nya kenapa berkehendak untuk melakukan sesuatu yang bakal merubah hidupnya.
do for the sake of Allah or for the sake of Ummah or just myself
oh Allah please help me through it.

n i really need saport from all of my beloved.
family, ohana, laicies.my harun.
jazakillah for always saport.
tapi saya perlu berbincang dengan beberapa orang yang sy percaya untuk pursue my study.
istikharah dan istisyarah
at least i try pursue and
Lets Allah do the rest.
continue..
when i just decide on this.i remember this memory of 5 years when i study at Sawarak.
now two years a part from them,
vell,mek da, kak yaa, ain n yano.
6 flower in PJ's spartan

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan jangan pergi.

Apa itu Daie?

fikrah atau ilmu